What a rip off!

*Entrada bilingüe*

Catalan version

Recorden el trash entre amics? Si, home: allò de veure els col·legues pelis cutres en el cinema. Sí, sí, allò de Megapiranya.

1

Resulta que els trailers que es van emetre abans que arrancara la pel·lícula eren l’única cosa seriosa de tot aquell assumpte. Ho promet. Un dels anuncis dels patrocinadors em va molestar. I molt. És aquest:

1

Vaja, vaja. Quina demostració! M’he quedat amb el cul tort. Així es publicita una beguda, tios! Però deixem de costat el meu entusiasme i la meua devoció per la Coca Cola (incoming sarcasm) i deixen-me que analitze per a vostès un parell de punts:

– Aqueixa gent havia demanat una Coca Cola normal i no s’havien prestat voluntaris per a cap estudi de mercat. Què els dóna dret a canviar-los el que havien demanat si ja havien pagat per ell? I no, no m’importa que després els conviden a no-res. I aquesta és una altra.

– No crec que publicitar que el 43% d’aqueixa gent després va demanar Zero siga bona idea. Al cap i a la fi, demostra que el 57% restant sí va notar alguna cosa i no la va voler ni regalada…

– Al posar un got més menut dins del seu, han pagat el mateix per menys quantitat. El que s’ha dit: després els regalen una altra beguda, però m’agradaria veure de quina grandària…

– Ningú s’ha parat a plantejar-se que, potser, poguera haver algú al·lèrgic o intolerant als edulcorants artificials de la Zero? Què passa, que tenien un metge esperant a l’eixida del cinema, no?

– Exactament, què prova aquest anunci, a més de que la majoria de la gent segueix preferint la beguda original? Bo, això i que els creadors de Coca Cola són uns tipets molt deixondits, és clar. Ho dic perquè no demostra absolutament res perquè açò té de mètode empíric el que jo de corista: com sabem que el refresc que han servit és realment Coca Cola Zero i no la clàssica? Perquè ho posa en l’aixeta i en el got? Clar, és cert. Una aixeta i un got de Zero no es poden omplir de Coca Cola perquè si això ocorreguera, seria la fi del món! No et fot…

1

Supose que es pot desprendre de les meues paraules que estic furiós o irritat. Res més lluny: gràcies als publicistes eixerits sempre tinc material per a alguna entrada. La trava és que he d’estar sempre atent a la publicitat i el dany cerebral està en camí de ser irreparable i irreversible…

1

I res més per avui. Estiguen encara atents perquè durant aquestes vacances encara haurà un parell d’actualitzacions més. Però tampoc esperen res de l’altre món, que un servidor ha de descansar. Això és tot. Per a més crítiques despietades a una gran multinacional i la seua forma d’anunciar-se, romanguen tunejats a la mateixa slowpokora en el mateix slowpokanal!

1

1

Spanish version 

¿Recuerdan el trash entre amigos? Si, hombre: aquello de ver los colegas pelis cutres en el cine. Sí, sí, lo de Megapiraña.

1

Resulta que los trailers que se emitieron antes de que arrancase la película eran lo único serio de todo aquel asunto. Lo prometo. Uno de los anuncios de los patrocinadores me molestó. Y mucho. Es éste:

1

Vaya, vaya. ¡Qué demostración! Me he quedado con el culo torcido. ¡Así se publicita una bebida, muchachos! Pero dejemos de lado mi entusiasmo y mi devoción por la Coca Cola (incoming sarcasm) y déjenme que analice para ustedes un par de puntos:

– Esa gente había pedido una Coca Cola normal y no se habían prestado voluntarios para ningún estudio de mercado. ¿Qué les da derecho a cambiarles lo que habían pedido si ya habían pagado por él? Y no, no me importa que luego les inviten a nada. Y ésa es otra.

– No creo que publicitar que el 43% de esa gente luego pidió Zero sea buena idea. Al fin y al cabo, demuestra que el 57% restante sí notó algo y no la quiso ni regalada…

– Al poner un vaso más pequeño dentro del suyo, han pagado lo mismo por menos cantidad. Lo dicho: luego les regalan otra bebida, pero me gustaría ver de qué tamaño…

– ¿Nadie se ha parado a plantearse que, quizás, pudiese haber alguien alérgico o intolerante a los edulcorantes artificiales de la Zero? Qué pasa, que tenían un médico esperando a la salida del cine, ¿no?

– Exactamente, ¿qué prueba este anuncio, además de que la mayoría de la gente sigue prefiriendo la bebida original? Bueno, eso y que los creadores de Coca Cola son unos espabilaos, claro está. Lo digo porque no demuestra absolutamente nada porque esto tiene de método empírico lo que yo de corista: ¿cómo sabemos que el refresco que han servido es realmente Coca Cola Zero y no la clásica? ¿Porque lo pone en el grifo y en el vaso? Claro, es cierto. Un grifo y un vaso de Zero no se pueden llenar de Coca Cola porque si eso ocurriese, ¡sería el fin del mundo! No te jode…

1

Supongo que se puede desprender de mis palabras que estoy furioso o irritado. Nada más lejos: gracias a los publicistas listillos siempre tengo material para alguna entrada. La pega es que he de estar siempre atento a la publicidad y el daño cerebral está en camino de ser irreparable e irreversible…

1

Y nada más por hoy. Estén todavía atentos porque durante estas vacaciones todavía habrá un par de actualizaciones más. Pero tampoco esperen nada del otro mundo, que un servidor ha de descansar. Eso es todo. Para más críticas despiadadas a una gran multinacional y su forma de anunciarse, ¡permanezcan tuneados a la misma slowpokora en el mismo slowpokanal!

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s


%d bloggers like this: