Conspiranoiant / Conspiranoiando

*Entrada bilingüe*

Catalan version

1

La conspiranoia: un terme tan universal i imperible com recent en la seua encunyació que en algun moment ha aparegut en les nostres vides, ja siga com actors actius o com teòrics de la mateixa. En el dia d’avui, jo també vull presentar-los la meua pròpia conspiranoia, una propera i de sobres coneguda pels quals vivim per la contornada:

1

La meua teoria sorgeix de la base que les coincidències no existeixen i que la Vall de Cofrents-Aiora és víctima d’una trama ben orquestrada per part dels governs central, valencià i municipals de la comarca, amb especial participació dels ajuntaments de Zarra i Cofrents. Que a què m’estic referint? Doncs a dos fets que, per separat, no haurien de ser especialment preocupants, però que junts demostren que no ens conten tota la veritat:

1

1er La construcció d’una nova carretera que permetrà als vehicles pesats no travessar la localitat de Cofrents, on residisc ara. Aquest projecte està sobre la taula del Ministeri de Foment des dels anys 80 i fins a fa menys d’un any no s’ha engegat. La nova via alleujaria al circulació i evitarà accidents. Això sí, si es lligen el BOE en el qual s’aprovava el projecte, comprovaran que s’explicita que no es farà un estudi d’impacte mediambiental perquè no es denegue la construcció. Malament comencem…

1

2on Zarra és un poble d’aquesta comarca que limita amb Teresa de Cofrents i amb Aiora i que és famós per voler-ho tot. Em referisc que en el seu moment van voler ser la seu de la incineradora d’escombraries de València (projecte que no es va dur a terme per oposició de la resta de pobles veïns) i que ara ha presentat la seua candidatura per a albergar el nou cementiri nuclear pel qual tants municipis s’han interessat.

1

Veuen per on vaig? Efectivament: sostinc que ja se sap des de fa temps que el cementiri es va a instal·lar a Zarra i per això han creat noves vies d’accés per als camions que duguen els residus, a més de convocar les candidatures com cortina de fum. Deliris d’un boig o proves fefaents d’alguna cosa que està per succeir? Només el temps ho dirà…

1

I per a més anades d’olla amb tints de trames corruptes, romanguen tunejats a la mateixa slowpokora en el mateix slowpokanal!

1


1

Spanish version

1

La conspiranoia: un término tan universal e imperecedero como reciente en su acuñación que en algún momento ha aparecido en nuestras vidas, ya sea como actores activos o como teóricos de la misma. En el día de hoy, yo también quiero presentarles mi propia conspiranoia, una cercana y de sobras conocida por los que vivimos por la contornada:

1

Mi teoría surge de la base de que las coincidencias no existen y que el Valle de Cofrentes-Ayora es víctima de una trama bien orquestada por parte de los gobiernos central, valenciano y municipales de la comarca, con especial participación de los ayuntamientos de Zarra y Cofrentes. ¿Que a qué me estoy refiriendo? Pues a dos hechos que, por separado, no deberían ser especialmente preocupantes, pero que juntos demuestran que no nos cuentan toda la verdad:

1

1º La construcción de una nueva carretera que permitirá a los vehículos pesados no atravesar la localidad de Cofrentes, donde resido ahora. Este proyecto está sobre la mesa del Ministerio de Fomento desde los años 80 y hasta hace menos de un año no se ha puesto en marcha. La nueva vía aliviaría al circulación y evitará accidentes. Eso sí, si se leen el BOE en el que se aprobaba el proyecto, comprobarán que se explicita que no se hará un estudio de impacto medioambiental para que no se deniegue la construcción. Mal empezamos…

1

2º Zarra es un pueblo de esta comarca que linda con Teresa de Cofrentes y con Ayora y que es famoso por quererlo todo. Me refiero a que en su día quisieron ser la sede de la incineradora de basuras de Valencia (proyecto que no se llevó adelante por oposición del resto de pueblos vecinos) y que ahora ha presentado su candidatura para albergar el nuevo cementerio nuclear por el que tantos municipios se han interesado.

1

¿Ven por dónde voy? Efectivamente: sostengo que ya se sabe desde hace tiempo que el cementerio se va a instalar en Zarra y por eso han creado nuevas vías de acceso para los camiones que lleven los residuos, además de convocar las candidaturas como cortina de humo. ¿Delirios de un loco o pruebas fehacientes de algo que está por suceder? Sólo el tiempo lo dirá…

1

¡Y para más idas de olla con tintes de tramas corruptas, permanezcan tuneados a la misma slowpokora en el mismo slowpokanal!

Anuncis

3 Respostes to “Conspiranoiant / Conspiranoiando”

  1. silvia Says:

    no pruebas fehacientes pero sí una coincidencia muy oportuna que huele a chumasquina… un buen tema para investigar

  2. EKSL Says:

    Pues nada hombre,queda invitado a venir a mi pueblo donde gracias a dos centrales termicas se han elevado los niveles de ozono atmosferico hasta siete veces el valor maximo calculado por la OMS,y ahora pretenden duplicar su capacidad y no hay informe en contra por parte de ningun dèpartamento.

  3. Seguimos informando sobre el ATC en el valle de Cofrentes « Blog no oficial de Cofrentes y su entorno Says:

    […] Pero también descubro que yo no soy el único “malpensado”, pues en es te blog se llega a la misma conclusión (espero que no le moleste a mi convecino que replique aquí su “conspiranoia”) que de todas formas pueden leerla en su blog saberyganyan: […]

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s


%d bloggers like this: